Eli siis anteeksi jos joku on seurannut blogiani enkä ole kirjoittanut mitään.. kun unohdin blogin kokonaan mutta siis no ei ole hirveemmin mitään isoa tapahtunut muuta kuin 4.6 eli eilen olen ollut poikaystäväni kanssa kuukauden :3... jaa se että musa makuni on muuttunut tyystin nytten kuuntelen Avenged Sevenfold (A7X), Black Veil Brides (BVB) ja Sleeping With Sirens (SWS)... eli aikalailla rokkia ja heviä... Sws:ltä paras biisi on Roger Rabbit , A7X:ltä Nightmare ja BVB:ltä Knive and Pens ja In the end :)) Nuo ovat yksiä parhainpia biisejä :)) Sain tietää a7x:stä minun kaveriltani.. bvb:stä minun poikaystävältäni ja sws:stä kuulin itse siten että katsoin kuvia ja yhdessä kysyttiin että kumpi bändi on parempi BVB vai SWS olin silleen että millastakohan musiikkia sillä voisi olla ja sitten menin youtubeen ja laitoin hakuun sws ja katoin ekan biisin niiltä ja ihastuin bändiin :)) Mutta jos haluatte että kirjotan jostain tietystä aiheesta tai josteillä on jotain kysymyksiä minulle niin laittakaa kommenteihin niin vastaan siihen :))